Státní fond dopravní infrastruktury vyhlašuje výzvu k podávání žádostí o poskytnutí podpory v rámci národního programu ZVYŠOVÁNÍ BEZPEČNOSTI. |
|
Dotační program: |
Státní fond dopravní infrastruktury Státní fond dopravní infrastruktury je zřízen zákonem č. 104/2000 Sb., o Státním fondu dopravní infrastruktury, ze dne 4. dubna 2000 s účinností k 1. červenci 2000. Účelem Fondu je financování výstavby, modernizace, oprav a údržby silnic a dálnic, celostátních a regionálních drah a dopravně významných vnitrozemských vodních cest v rozsahu stanoveném citovaným zákonem. |
Oblast podpory: |
ZVYŠOVÁNÍ BEZPEČNOSTI 2017 Cílem programu je realizace opatření ke zvýšení bezpečnosti nebo plynulosti dopravy nebo opatření ke zpřístupnění dopravy osobám s omezenou schopností pohybu nebo orientace podél silnic I., II., III. třídy nebo místních komunikacích. |
Řídící orgán programu / Poskytovatel dotace | Ministerstvo dopravy ČR / Státní fond dopravní infrastruktury |
Stránky programu: | SFDI – Zvyšování bezpečnosti |
Podporované aktivity: |
|
Finanční alokace: | nestanoveno |
Oprávnění žadatelé: |
|
Územní zaměření: | Česká republika |
Forma a výše podpory: | maximálně do výše 85 % celkových uznatelných nákladů akce realizované v roce 2017 |
Konkrétní způsobilé výdaje: |
a) akce investičního charakteru podél silnic I., II. nebo III. třídy
nebo podél místních komunikací I., II. nebo III. třídy (§6 zákona č.
13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, v platném znění, tedy mimo
místních komunikací IV. třídy, na kterých je umožněn smíšený
provoz), ležících na trase odsouhlasené v rámci Národního
rozvojového programu mobility pro všechny s doloženou průměrnou
intenzitou dopravy vyšší než 500 vozidel/24hodin
b) akce investičního i neinvestičního charakteru na silnicích I., II. nebo III. třídy
|
Omezení v rámci výzvy: | Akce s věcnou orientací dle bodu a) musí tvořit jednu celistvou a propojenou pěší trasu. Výjimkou může být výstavba (rekonstrukce) bezbariérových úprav chodníků podél autobusových zálivů a vlastních autobusových zálivů linkových spojů a veřejné hromadné dopravy (MHD, integrované dopravy, atd.) v rámci jedné trasy. Dále je možná také výstavba (rekonstrukce) samostatných přechodů pro chodce přes silnice I., II. nebo III. třídy a jejich nasvětlení (žádost může obsahovat i větší počet přechodů). Akce, zařazené dle věcné orientace dle bodu b), mohou obsahovat i větší počet samostatných úprav. |
Harmonogram výzvy: |
Zahájení příjmu žádostí: 09.09.2016 Ukončení příjmu žádostí: 06.01.2017, 15 hod. |
Dokumentace výzvy: | Dokumentace – Zvyšování bezpečnosti 2017 |